Jó lenne azt érezni, hogy mindenből van elég?

Köszönet a képért: Creative Commons, Pixabay

A fogyasztói társadalmi szemlélet elhiteti velünk, hogy soha semmi nem elég. A hiány érzése hajt előre kicsi korunktól fogva.

A képlet a következő: teljesíts minél jobban az iskolában, hogy jó munkahelyre vegyenek fel, ahol dolgozz rengeteget, hogy minél több pénzt kereshess. A sok pénzedet pedig használd arra, hogy rendszeresen a legújabb és a legjobb termékeket vedd meg.

A reklámok azt hirdetik, hogy nem vagy elég fiatal, elég csinos, elég egészséges. Jó hír, hogy az űrt kitöltheted vásárlással!

Kérlek, játssz el azzal a gondolattal, hogy mindenből, ami számodra valóban fontos, van elég. Van elég időd, nem kell rohanni. Van elég pénzed ahhoz, hogy magasabb életszínvonalon élj, mint a népesség 84%-a (a Világbank statisztikája szerint). Elég szeretet vesz körül. Van elég eszed. Van elég humorod. Van elég cipőd és táskád. (De, igen!) Van elég kitartásod. És biztos vagyok abban, hogy elég jó ember vagy 🙂

És ha valamiből bőségesen jutott Neked, akkor adj belőle! Segíts vele másokat!

(Köszönöm a gondolatot a csodálatos Lynne Twist-nek!)

Neked hogy tetszik az “elég” szemlélet? Írd meg nekünk véleményedet!

Tetszett ez az írás? Szívesen értesülnél elsőként a legújabb blogbejegyzésekről és programokról? Akkor iratkozz fel a Budoár hírlevélre! Küldd el minden nő ismerősödnek ezt a bejegyzést, akinek szüksége lehet gondoskodásra!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.